• Verzending binnen 24 uur
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Enkel producten van topkwaliteit
  • Nederlands
    • Engels

Een bestelling plaatsen bij Prosupplements

Een bestelling plaatsen bij Prosupplements is erg makkelijk. Hieronder staan alle stappen van het bestelproces beschreven.
U kunt bij Prosupplements een account aanmaken of als gast, zonder account, een bestelling plaatsen.

In de stappen 1 tot en met 6 kunt u de bestelling nog wijzigen en is nog niets definitief. Pas nadat u in stap 8 de algemene voorwaarden heeft aanvaard en op ‘bevestigen’ heeft geklikt is uw bestelling definitief.

Stap 1 Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’.

In de winkelwagen kunt u het aantal exemplaren aangeven.

Stap 2 Klik op ‘Ga door naar afrekenen’ om verder te gaan met uw bestelling of op ‘Verder winkelen’.

Stap 3 Vul uw klantgegevens in.

Stap 4 Kies uw verzendwijze.

Stap 5 Kies uw betalingswijze.

Stap 6 Controleer uw bestelling en vul, indien u deze heeft, een kortingscode in.

Stap 7 Ga akkoord met de algemene voorwaarden.

Stap 8 Klik op ‘Plaats bestelling’ om de bestelling af te ronden.

U wordt nu naar een beveiligde omgeving geleid om de betaling af te ronden. Nadat uw betaling is voltooid, verschijnt een bedankpagina.
 

Zonder Account bestellen

U hoeft niet verplicht een account aan te maken. Ook zonder account kunt u bij Prosupplements een aankoop doen. Als u een eigen account aanmaakt heeft u echter een aantal voordelen. Zo kunt u meerdere verzendadressen opslaan, de status van uw bestelling volgen, een product makkelijker retourneren en makkelijk en snel opnieuw een bestelling plaatsen. De keuze is aan u. U kunt hier uw account aanmaken.

Volg de status van uw bestelling

Om de status van uw bestelling te volgen moet u een account bij Prosupplements hebben. U kunt dan te allen tijde de status van uw bestelling bekijken via ‘Mijn orders’. Dit doet u door in te loggen en vervolgens een bestelling aan te klikken.

Prosupplements houdt u daarnaast per e-mail op de hoogte als de status van uw bestelling wijzigt. Als bijvoorbeeld uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u daar een e-mail van. Deze status-updates ontvangt u ook als u geen account bij ons heeft.